Site menu:

25262728293031

Paieška

Nacionalinis Gailestingumo kongresas

Raseinių parapijos piligrimų kelionė į Vilnių

Gegužės 7-ios dienos ankstų rytą parapijiečių grupė iškeliavome į Vilnių į Nacionalinį Gailestingumo kongresą. Šeštadienio programa kongrese prasidėjo nuo ryto maldos Katedroje, toliau išsiskirstėme po senamiestį, kur kiekvienas rinkosi artimą temą iš 47 konferencijų. Jaunimas Šv.Jonų bažnyčioje klausė apie Pasaulio Jaunimo dienas konferencijoje „PaJuDam“. Kiti klausėme mokymų Šv.Onos, Bernardinų, Visų Šventųjų, Šv.Ignoto, Pranciškonų, Šv.Kazimiero, Šv.Mikalojaus ar Švč.Trejybės bažnyčiose. Aplankėme ir pasimeldėme piligrimų malda Gailestingumo Jubiliejaus bažnyčiose: Katedroje, Gailestingumo Šventovėje, Šv.Ignoto bažnyčioje bei Aušros Vartuose. Kai kas spėjo ir į Trijų Kryžių kalną užlipti…

Po pietų prie Katedros pasitikome atneštą iš Šventovės Gailestingojo Jėzaus paveikslą, kalbėjome Gailestingumo vainikėlį. Susitaikinimo pamaldų metu tarnavusiems kunigams, kurių buvo beveik 200, palikome savo nuodėmes, rūpesčius ir nuoskaudas. 18 val. su didžiule tikėjimo brolių ir seserų minia šventėme šv.Mišias, kurias aukojo kardinolas A. J. Bačkis ir Lietuvos vyskupai.

Ilgą dieną užbaigėme koncerte „Aš čia“ – dainavome ir šlovinome Viešpatį su Lietuvos muzikantais bei visų laukta viešnia iš Italijos seseria Cristina Scuccia. Lyg Velyknaktį koncerto pabaigoje nuo atnešto iš Katedros paschalo visi užsidegėme žvakeles. „Jei esi čia – vadinasi patikėjai, kad yra verta tikėti ir mylėti“ – sesers Cristinos žodžiai lydėjo kiekvieną, einantį namo su šviesele rankose…